U riscaldatore in gomma siliconica per stampante 3D hà a dolcezza senza paragone di i riscaldatori metallici tradiziunali cù un elementu riscaldante sottile, simile à una faccia. · Hè cumpostu da dui fogli cumpattati da gel di silice inseriti in dui pezzi sopra è sottu à u pannu di fibra di vetru. · Perchè hè un pruduttu in foglia sottile, hà un bon trasferimentu di calore (spessore standard 1,5 mm). · U riscaldatore in gomma siliconica hè flessibile, cusì l'ughjettu riscaldatu pò esse cumpletamente toccu, cum'è un cilindru curvu. Riscaldamentu rapidu di u riscaldatore in silicone, temperatura uniforme, alta efficienza termica, alta resistenza, faciule d'utilizà, vita sicura finu à quattru anni, ùn hè micca faciule da invechjà.
1. Materiale: gomma di silicone
2, Forma: Roud, rettangulu, è qualsiasi forma persunalizata
3.Power: persunalizatu
4. Tensione: 12V-380v
5. pò esse sceglie s'ellu ci hè bisognu di l'adesivu 3M
6. Lunghezza di u filu di piombu: persunalizata
7. Pò esse aghjuntu un cuntrollu di temperatura digitale o un cuntrollu di temperatura manuale;
Gamma di temperatura manuale: 0-120 °C o 30-150 °C
1. U riscaldatore di gomma siliconica pò esse adupratu in occasioni di gas umide, senza esplosivi, tubazioni di apparecchiature industriali, serbatoi, ecc., mischjendu calore è isolamentu (riscaldatore di tamburi d'oliu), pò esse imballatu direttamente in a superficia di l'ughjettu riscaldatu quandu hè adupratu.
2. U riscaldatore di silicone pò esse adupratu cum'è prutezzione di refrigerazione è riscaldamentu ausiliariu per compressori di climatizazione, motori è altri equipaghji.
3. U cuscinettu riscaldante in silicone pò esse adupratu cum'è apparecchiatura medica (cum'è analizzatore di sangue, riscaldatore di provette, indumenti modellanti per l'assistenza sanitaria, cintura dimagrante per cumpensà u calore, ecc.).


Prima di l'inchiesta, mandate ci e specifiche sottu:
1. Mandateci u disegnu o a vera maghjina;
2. Dimensione, putenza è tensione di u riscaldatore;
3. Ogni esigenza particulare di u riscaldatore.
