Parechji sistemi di climatizazione è di refrigerazione collocanu e so unità di condensazione à l'esternu per duie ragioni principali. Prima, questu sfrutta a temperatura ambiente più fresca à l'esternu per rimuovere una parte di u calore assorbitu da l'evaporatore, è secondu, per riduce l'inquinamentu acusticu.
L'unità di condensazione sò generalmente custituite da compressori, bobine di condensatore, ventilatori di condensatore esterni, contattori, relè di avviamentu, condensatori è piastre à statu solidu cù circuiti. U ricevitore hè generalmente integratu in l'unità di condensazione di u sistema di refrigerazione. In un'unità di condensazione, u compressore hà generalmente un riscaldatore cunnessu in qualchì modu à u so fondu o à u carter. Stu tipu di riscaldatore hè spessu chjamaturiscaldatore di carter.
Uriscaldatore di carter di u compressorehè un riscaldatore di resistenza chì hè generalmente attaccatu à u fondu di u carter o inseritu in un pozzu in u carter di u compressore.Riscaldatori di cartersi trovanu spessu nantu à i compressori induve a temperatura ambiente hè più bassa chè a temperatura di l'evaporatore di funziunamentu di u sistema.
L'oliu di u carter o l'oliu di un compressore hà parechje funzioni impurtanti. Ancu s'è u refrigerante hè u fluidu di travagliu necessariu per u raffreddamentu, l'oliu hè necessariu per lubricà e parti meccaniche in muvimentu di u compressore. In circustanze nurmali, ci hè sempre una piccula quantità d'oliu chì esce da u carter di u compressore è circula cù u refrigerante in tuttu u sistema. Cù u tempu, a velocità adatta di u refrigerante attraversu i tubi di u sistema permetterà à questi olii scappati di vultà in u carter, è hè per questa ragione chì l'oliu è u refrigerante devenu dissolve si l'unu l'altru. À u listessu tempu, però, a solubilità di l'oliu è di u refrigerante pò causà un altru prublema di u sistema. U prublema hè a migrazione di u refrigerante.
A migrazione hè un fenomenu aperiodicu. Questu hè un prucessu per u quale i refrigeranti liquidi è/o à vapore migranu o tornanu à u carter è à e linee d'aspirazione di u compressore durante u ciclu di spegnimentu di u compressore. Durante l'interruzioni di u compressore, in particulare durante l'interruzioni prolungate, u refrigerante duverà esse spustatu o migratu induve a pressione hè a più bassa. In natura, i fluidi scorrenu da i lochi di pressione più alta à i lochi di pressione più bassa. U carter hà di solitu una pressione più bassa chè l'evaporatore perchè cuntene oliu. A temperatura ambiente più fresca amplifica u fenomenu di pressione di vapore più bassa è aiuta à condensà u vapore di refrigerante in u liquidu in u carter.
L'oliu refrigeratu stessu hà una bassa pressione di vapore, è sì u refrigerante hè in statu di vapore o liquidu, scorrerà versu l'oliu refrigeratu. In fatti, a pressione di vapore di l'oliu congelatu hè cusì bassa chì ancu s'è un vacuum di 100 micron hè tiratu nantu à u sistema di refrigerazione, ùn evaporerà micca. U vapore di certi olii congelati hè riduttu à 5-10 micron. Sè l'oliu ùn hà micca una pressione di vapore cusì bassa, si vaporizerà ogni volta chì ci hè una bassa pressione o un vacuum in u carter.
Siccomu a migrazione di u refrigerante pò accade cù u vapore di refrigerante, a migrazione pò accade in salita o in discesa. Quandu u vapore di refrigerante ghjunghje à u carter, serà assorbitu è condensatu in l'oliu per via di a miscibilità di u refrigerante/oliu.
Durante un ciclu chjusu longu, u refrigerante liquidu formerà un stratu striatu nantu à u fondu di l'oliu in u carter. Questu hè perchè i refrigeranti liquidi sò più pesanti di l'oliu. Durante i cicli brevi di spegnimentu di u compressore, u refrigerante migratu ùn hà micca a pussibilità di stabilizzassi sottu à l'oliu, ma si mischierà sempre cù l'oliu in u carter. Durante a stagione di riscaldamentu è/o i mesi più freti quandu l'aria condizionata ùn hè micca necessaria, i pruprietarii residenziali spessu spegnenu l'alimentazione à l'unità di condensazione esterna di l'aria condizionata. Questu farà chì u compressore ùn abbia micca calore in u carter perchè u riscaldatore di u carter hè fora di putenza. A migrazione di u refrigerante versu u carter accadrà certamente durante questu ciclu longu.
Una volta chì a stagione di raffreddamentu principia, se u pruprietariu ùn rimette micca l'interruttore automaticu almenu 24-48 ore prima di avvià l'unità di climatizazione, si verificerà una forte schiuma è pressurizazione di u carter per via di a migrazione prolungata di refrigerante senza circulazione.
Questu pò fà chì u carter perda u livellu d'oliu adattatu, ancu dannà i cuscinetti è causà altri guasti meccanichi in u compressore.
I riscaldatori di u carter sò cuncipiti per aiutà à cumbatte a migrazione di u refrigerante. U rolu di u riscaldatore di u carter hè di mantene l'oliu in u carter di u compressore à una temperatura più alta chè a parte più fredda di u sistema. Questu farà chì u carter abbia una pressione ligeramente più alta chè u restu di u sistema. U refrigerante chì entra in u carter serà tandu vaporizatu è ripurtatu in a linea d'aspirazione.
Durante i periodi senza ciclu, a migrazione di u refrigerante versu u carter di u compressore hè un prublema seriu. Questu pò causà danni serii à u compressore.
Data di publicazione: 25 di settembre di u 2024