Cumu detectà se u riscaldatore tubulare di u fornu hè un bon o un cattivu metudu?

Cumu pruvà u riscaldatore tubulare di u fornu hè un bon metudu, è l'usu di u riscaldatore di u fornu hè ancu u più cumunu in l'apparecchi chì anu bisognu di riscaldamentu. Tuttavia, quandu u tubu di riscaldamentu falla è ùn hè micca adupratu, chì duvemu fà? Cumu duvemu ghjudicà se u tubu di riscaldamentu hè bonu o cattivu?

1, cù un multimetru si pò misurà a resistenza, da pochi ohm à decine di ohm hè bonu, migliaia di ohm è ancu di più, hè male.

2. Sicondu a putenza di cuncepimentu di a tensione è di u riscaldatore di u tubu di u fornu, a formula di resistenza di u tubu di riscaldamentu hè calculata cum'è R = (V x V)/P (R significa resistenza, V significa tensione, P significa putenza). U risultatu hè bonu s'ellu hè più grande di 0 è menu di 1000.

riscaldatore di fornu

3, dunque, quandu si misura cù u schedariu ohm (×10Ω) di un multimetru, se a lettura hè infinita o vicina à l'infinitu, hè un circuitu apertu. E letture indicanu nurmali, senza danni.

4. In casu chì u tubu di riscaldamentu di u fornu ùn sia micca acceso, osservate s'ellu ci sò buchi evidenti, tracoma, crepe è scoppi nantu à a superficia di u corpu di u tubu. S'ellu ùn ci sò micca buchi evidenti, tracoma, crepe è scoppi, hè generalmente bonu.
Metudu di ghjudiziu: S'ellu ci sò buchi evidenti, tracoma, crepe è splusioni nantu à a superficia di u riscaldatore di u fornu in acciaio inox, indica chì u tubu di riscaldamentu hè statu dannighjatu è ùn pò più esse adupratu nurmalmente. Quandu u valore di resistenza misuratu hè zero, indica ancu chì u tubu di riscaldamentu ùn pò micca esse adupratu; Sè a superficia hè intatta è u valore di resistenza hè in l'intervallu nurmale, allora altre ragioni devenu esse truvate.

Sè site interessatu à i nostri prudutti, pudete cuntattà ci direttamente!

Cuntatti: Amiee Zhang

Email: info@benoelectric.com

Wechat: +86 15268490327

WhatsApp: +86 15268490327

Skype: amiee19940314


Data di publicazione: 23 di marzu di u 2024