Cumu riparà un tubu di riscaldamentu di u fornu rottu?

1. U tubu di riscaldamentu di u fornu hè rottu, spegnete u fornu, aduprate un cacciavite per apre a carcassa da u fondu di u fornu, una parte hè una vite Phillips, l'altra parte hè una vite à esagono incassatu. Dopu apremu u latu di u fornu è cacciamu cù cura u dadu di u tubu, s'ellu ùn ci hè micca un strumentu à esagono incassatu, pudemu aduprà una pinza à beccu ago o una morsa invece, u fondu di u dadu hè una guarnizione, ci vole à almacenà cù cura dopu a rimozione, hè megliu aduprà una scatula speciale per almacenà ogni vite rimossa, in modu da evità errori in l'installazione posteriore.

2. À questu puntu, pudemu vede u tubu di riscaldamentu originale di u fornu. À questu puntu, cacciate u novu tubu di riscaldamentu preparatu è stallatelu nantu à u nostru fornu. Dopu avè stallatu u riscaldatore tubulare di u fornu, aduprate un multimetru per verificà i seguenti cavi è assicuratevi chì e viti sianu in ordine.

riscaldatore tubulare di fornu

3. Pigliate cura di u vechju tubu di riscaldamentu di u fornu chì avete cacciatu è adupratelu cum'è salvezza a prossima volta. È osservate spessu a situazione di u tubu, s'ellu ci hè una piegatura impurtante, hè megliu rimpiazzà un novu fornu.

4. Ci vole à nutà chì, postu chì u fornu hè un cuntenutu tecnicu relativamente altu di l'apparecchi elettrici, dunque se ùn pudete micca ghjudicà u tubu di riscaldamentu di u fornu per via di quale ragione ùn pò micca funziunà nurmalmente, in questu mumentu hè megliu dumandà à u persunale prufessiunale di vene à u tubu di riscaldamentu di u fornu per riparà.


Data di publicazione: 19 dicembre 2023