1. U tubu di riscaldamentu di u fornu hè rottu, spegne a putenza di u fornu, aduprate un strumentu di cacciavite per apre a cunchiglia da u spinu di u fornu, una parte hè una vite Phillips, l'altra parte hè una vite hexagonale. Allora apremu u latu di u fornu è sguassate cù cura a noce di pipa, s'ellu ùn ci hè micca un strumentu di socket hex, allora pudemu usà pinze à agulla o morsa invece, a parte posteriore di a noce hè una guarnizione, avemu bisognu di almacenà cun cura dopu. eliminazione, hè megliu aduprà una scatula speciale per almacenà ogni viti sguassatu, per evità i sbagli in a stallazione posteriore.
2. À questu tempu, pudemu vede u tubu di riscaldamentu originale di u fornu. À questu tempu, pigliate u novu tubu di riscaldamentu preparatu è installate nantu à u nostru fornu. Dopu chì u riscaldatore di u fornu tubulare hè stallatu, utilizate un multimetru per verificà i seguenti cables è assicuratevi chì i viti sò in ordine.
3. Pigliate a cura di u vechju pipa di riscaldamentu di u fornu sguassatu è l'utilizanu per a copia di salvezza a prossima volta. È spessu osservate a situazione di a pipa, se ci hè una curvatura seria, hè megliu rimpiazzà un novu fornu.
4. Si deve esse nutatu chì, perchè u fornu hè un cuntenutu tecnicu relativamente altu di l'apparecchi elettrici, perchè s'ellu ùn pò micca ghjudicà u tubu di riscaldamentu di u fornu per via di ciò chì mutivu ùn pò micca travaglià nurmalmente, à questu tempu hè megliu dumandà à u persunale prufessiunale per vene à u tubu di riscaldamentu di u fornu per riparà.
Tempu di Postu: Dec-19-2023