Prima. Cumu pruvà a bontà di l'elementu tubulare di riscaldamentu in un armariu di vapore
Utubu di riscaldamentu in un armariu di vaporehè rispunsevule di u riscaldamentu di l'acqua per pruduce vapore, chì hè adupratu per riscaldà è cucinà à vapore l'alimentu. Sè u tubu di riscaldamentu elettricu ùn funziona micca bè, a funzione di riscaldamentu ùn funziona micca nurmalmente. Utubu di riscaldamentu elettricupò esse pruvatu per danni cù un multimetru. L'elementu riscaldante pò fallu per via di curtcircuiti o circuiti aperti, chì ponu esse misurati tramindui cù un multimetru.
À u principiu, aduprate a funzione di resistenza di u multimetru per misurà a resistenza di utubu di riscaldamentu in acciaio inoxterminali per verificà s'ellu l'elementu riscaldante hè conduttivu. Sè a misurazione mostra ch'ellu hè conduttivu, significa chì u filu riscaldante di l'elementu riscaldante hè bonu.
Dopu, aduprate a funzione di resistenza di u multimetru per misurà a resistenza trà i terminali di l'elementu riscaldante è u tubu metallicu per vede s'ellu a resistenza hè vicina à l'infinitu. Sè u valore di resistenza hè vicinu à l'infinitu, allora u tubu riscaldante hè bè.
Misuràndu a resistenza di uelementu di riscaldamentu tubulare elettricu, pudete determinà s'ellu hè in bonu statu. Finchè a resistenza hè nurmale, l'elementu riscaldante hè bonu.
Siconda. Cumu rimpiazzà l'elementu riscaldante in un armariu di vapore
Quandu l'elementu riscaldante hè dannighjatu, deve esse rimpiazzatu subitu. I passi per rimpiazzà l'elementu riscaldante sò i seguenti:
1. cacciate e viti chì fissanu u tubu di riscaldamentu elettricu.
2. caccià u vechju elementu riscaldante è stallà quellu novu.
3. rimettite l'elementu riscaldante in a so pusizione originale è stringhjite e viti.
Data di publicazione: 02 dicembre 2024