Chì ghjè a differenza trà 220v è 380v ? Cum'è elementu riscaldante, utubu di riscaldamentu elettricuhè ancu u tubu di riscaldamentu elettricu chì serve cum'è corpu di riscaldamentu in l'equipaggiu chì applichemu. Tuttavia, ci vole à fà attenzione è capisce a differenza trà 220v è 380v ditubu di riscaldamentu tubulare elettricuè i so metudi di cablaggio. A seguente piccula edizione di JINGWEI Electric spiega in dettagliu a differenza è a natura di i dui.
Chì ghjè a differenza trà un riscaldatore di 220V è di 380V?
Utubu di riscaldamentu in acciaio inoxHà 380V è 220V, è u modu di utilizallu dipende da a situazione specifica di l'equipaggiu. A corrente di 380Vtubu di riscaldamentu elettricuhè più chjucu chè quellu di u tubu di riscaldamentu elettricu 220V sottu à cundizione di putenza uniforme, vale à dì, a corrente di u tubu di riscaldamentu elettricu 1WK 380 hè 2A. A corrente di u tubu di riscaldamentu elettricu 1WK 220V hè circa 4,5. U tubu di riscaldamentu elettricu 380 hà bisognu di una alimentazione trifase. Dunque, quandu sceglite un filu. Qualcosa di più finu andrà bè. Tubu di riscaldamentu elettricu 220V in a selezzione di u filu. Hè pussibule esse più grossu, ma u numeru di fili deve esse menu di 380, è si pò dì chì ognunu hà i so punti di forza.
I tubi di riscaldamentu elettrici di 380V è 220V anu a listessa efficienza di riscaldamentu sottu a listessa putenza. A sicurezza hè a listessa. A bobina di 380v hè aduprata di più in u sistema di cuntrollu elettronicu precedente, l'alimentazione diretta à duie fasi pò avè una funzione di prutezzione di fase-off, è avà prumove l'elettricità sicura, l'usu di trasformatori d'isolamentu per furnisce l'alimentazione di cuntrollu, l'usu basicu di l'alimentazione di cuntrollu 220v nantu à l'equipaggiu ordinariu, è 110v hè generalmente adupratu cum'è u livellu di tensione di l'alimentazione di cuntrollu elettricu di a macchina utensile.
U mutore trifase hà una differenza di 120 gradi in 360 gradi di un ciclu elettricu è hè distribuitu uniformemente; U mutore unidirezionale hè in realtà duie fasi, una fase hè a linea di putenza di u focu, l'altra fase hè l'isteresi di 90 gradi di tensione generata da u condensatore di a linea di focu, in un ciclu elettricu di 360 gradi, e duie differenze sò di 90 gradi, irregulari, asimmetriche, dunque e prestazioni è a stazionarietà di u mutore trifase sò assai megliu cà quelle di u mutore unidirezionale. U mutore monofase ùn solu hà prestazioni scarse, un fattore di putenza bassu, ma interferisce ancu cù u ritornu di a rete elettrica, per quessa u televisore hà un puntu di fioccu di neve quandu l'asciugacapelli hè apertu. In alta putenza, i requisiti di cuntrollu di coppia è velocità sò in occasioni relativamente elevate, solu i motori trifase.
Differenza trà u tubu di riscaldamentu elettricu 220V è 380V:
1, a tensione di 380v hè a tensione trà duie linee di fase, generalmente aduprata in a dumanda di putenza è altri apparecchi elettrici di grande capacità; A tensione di 220v hè a differenza di tensione trà una linea di fase è una linea neutra, chì hè generalmente aduprata in l'illuminazione è i picculi apparecchi elettrici.
2, 380 hè generalmente adattatu per u cuntrollu di motori trifase è altri apparecchi elettrici chì ùn permettenu micca a mancanza di fase, generalmente piglianu a fase A, C. Un difettu di fase si verifica in 2/3 di a pussibile liberazione di u magnetu. Hè faciule verificà u difettu cù una penna; U cuntrollu di u 220 hè generalmente adattatu per a cullezzione individuale di putenza. Spartera multipla. U caricu ùn hè micca assuciatu cù u cuntrollu. Aduprate una penna per verificà u difettu in generale.
Data di publicazione: 10 ottobre 2024