Perchè i forni incassati di casa raramente anu un cuntrollu di temperatura indipendente di l'elementu riscaldante superiore è inferiore di u fornu?

U cuntrollu indipendente di a temperatura di i tubi superiori è inferiori ùn hè micca una caratteristica necessaria di u fornu integratu in casa.

Invece di fucalizza si nantu à a pussibilità chì u fornu sceltu cuntrulli indipindentamente a temperatura di i tubi superiori è inferiori, hè megliu fighjà u numeru è a forma di itubi di riscaldamentu di u fornuTeoricamente parlante, piùelementi di riscaldamentu di u fornusò distribuiti uniformemente, più uniforme serà u campu di calore in u fornu, chì hè più propiziu à a cottura di l'alimentu, è ùn ci serà micca una culurazione irregulare.

In più di a distribuzione di utubu di riscaldamentu di u fornu, hè ancu necessariu di cunsiderà se u cuntrollu di a temperatura di un fornu hè precisu. Sè u cuntrollu di a temperatura ùn hè micca precisu, alta è bassa, è ùn ci hè micca lege da seguità, allora ancu s'ellu ci sò piùtubi di riscaldamentu di u fornu, un tale fornu ùn pò micca fà un pruduttu finitu perfettu.

Fornu integratu chì ùn aghju micca adupratu, senza dì. I forni ordinari ponu avè solu a listessa temperatura nantu à u focu superiore è inferiore. U cuntrollu indipendente di a temperatura di u tubu di riscaldamentu superiore è inferiore di u fornu significa chì diverse temperature ponu esse imposte nantu à i tubi superiore è inferiore, è e temperature di riscaldamentu superiore è inferiore ponu esse pigliate in modu flessibile per risponde à diversi metudi di cottura.

elementu di riscaldamentu di u fornu

Modu unu:Focu altu focu altu bassu adattatu per spessi nantu à u fondu finu o nantu à a tavula culurisce l'alimentu

Modu 2:Riscaldamentu è riscaldamentu à a listessa temperatura adatta per l'alimenti cotti tradiziunali

Modu 3:Focu superiore, focu bassu, focu altu, adattatu per alimenti fini, cima spessa, fondu o culore fondu

Diversi paràmetri di zona di temperatura di u fornu di putenza sò ancu diffirenti, certi forni chjuchi ùn anu micca regulazione di a zona di temperatura, stu pruduttu hè adattatu solu per u metudu di cottura più simplice, è i forni più prufessiunali devenu assicurà chì pò esse aghjustatu liberamente in a zona di temperatura di 200 ~ 250 ° C, per adattassi à diversi ambienti di cucina.

U fornu cù cuntrollu di temperatura indipendente hè impostu secondu a formula, s'ellu ùn ci hè micca un cuntrollu di temperatura indipendente di u focu superiore è inferiore, u numeru tutale di u focu superiore è inferiore di a formula hè divisu per 2, cum'è fà pane tostu richiede solu 180 gradi nantu à u focu, 200 gradi nantu à u focu inferiore, è 190 gradi nantu à u fornu senza cuntrollu di temperatura indipendente.

Hè veramente necessariu un cuntrollu indipendente di a temperatura di i tubi superiori è inferiori per a cottura?

Quandu si tratta di panificazione, a temperatura di u fornu hè a differenza trà u successu è u fiascu. Pudemu spessu vede chì ogni fornu prumove u puntu di vendita di "cuntrollu di temperatura indipendente da i tubi superiori è inferiori Q". Dunque, hè veramente necessariu u cuntrollu di temperatura indipendente di i tubi superiori è inferiori per a panificazione?

A capacità di u fornu domesticu generale hè inferiore à 60L, per un spaziu cusì chjucu, à menu chì ùn sia assai vicinu à uelementu di riscaldamentu di u fornu, a temperatura di utubu di riscaldamentu di u fornustessu ùn avarà micca assai impattu nant'à l'alimentu. Ancu s'è e ricette individuali anu esigenze particulari per a temperatura di i tubi superiori è inferiori di cottura, a differenza di temperatura trà i tubi superiori è inferiori ùn serà micca assai grande, cum'è l'impostazioni di "tubu superiore 170 ° C, tubu inferiore 150 ° C" o "tubu superiore 180 ° C, tubu inferiore 160 ° C" chì vedemu spessu. In altre parole, sta differenza di temperatura di 20 o 30 gradi hè guasi trascurabile in u picculu spaziu cunfinatu di u fornu. U cuntrollu indipendente di a temperatura di i tubi superiori è inferiori ùn hè micca una caratteristica necessaria di i forni domestichi.

Invece di fucalizza si nantu à a pussibilità chì u fornu sceltu cuntrulli indipindentamente a temperatura di i tubi superiori è inferiori, hè megliu fighjà u numeru è a forma di itubu di riscaldamentu di u fornuIn teoria, più tubi di riscaldamentu è più uniformemente distribuiti, più uniforme serà u campu di calore in u fornu, chì hè più propiziu à a cottura di l'alimentu, è ùn ci serà micca una culurazione irregulare.

In più di i fattori di distribuzione di utubu di riscaldamentu di u fornu, hè ancu necessariu di cunsiderà se u cuntrollu di a temperatura di un fornu hè precisu. Sè u cuntrollu di a temperatura ùn hè micca precisu, alta è bassa, è ùn ci hè micca lege da seguità, allora ancu s'elluelementu di riscaldamentu di u fornuhè di più, un tale fornu ùn pò micca fà un pruduttu finitu perfettu.

Sè avete qualchì dubbitu nantu à l'elementu riscaldante di u fornu, per piacè cuntattateci.

Cuntatti: Amiee Zhang

Email: info@benoelectric.com

Wechat: +86 15268490327

WhatsApp: +86 15268490327

Skype: amiee19940314


Data di publicazione: 01-lugliu-2024